Archiwum sierpień 2016


sie 10 2016 Według badań 97% sprzedawców mobilnych...
Komentarze: 0
Aplikacje mobilne są bramka sms play rozszerzeniem swojej marki, ale zbyt często dostają w lewo z dyskusji strategii marki marketingu.
 
Niedawne badanie przeprowadzone przez Sitecore Vanson Bourne i okazało się, że 97% sprzedawców mobilnych wierzę w pozytywne rezultaty mobilnego lojalności klientów , ale 41% nie ma mobilnej strategii marketingowej lub mieć jeszcze wdrożyć istniejący plan. Ponieważ oczekiwania konsumentów rosną, nie jest już dopuszczalne jest pozostawienie kanału mobilnego z waszych rozmów marketingowych. Jeśli nie używasz komórkę jako sposób zarządzania reputację swojej marki, jest dziura w swojej bramka sms plus strategii.
 
Zawartość w sklepach App jest również rozszerzenie swojej marki, a może mieć negatywny wpływ na marki, jeśli nie jest monitorowana i upkept. Konsumenci wykorzystać sklepów z aplikacjami jako miejsce do artykułować swoje myśli z ocen i opinii. W naszym badaniu, okazało się 73% konsumentów są skłonni do przeglądu po negatywnym doświadczeniu aplikacji. Jeśli aplikacja ma negatywne opinie, współczynnik konwersji jest prawdopodobne, aby cierpieć. W tym samym badaniu 77% respondentów stwierdziło, że czytają co najmniej jednego przeglądu przed pobraniem darmową aplikację , a 80% przed pobraniem płatną aplikację .
 
Telefonu komórkowego klienci skorzystają z okazji, aby wystawić bramka sms tmobile opinię, czy jesteś czerpanie z niego, czy nie.
pyskaaa : :